بررسی Kia Stonic 1.0 T-GDi 2 2017

بررسی Kia Stonic 1.0 T-GDi 2 2017

بررسی Kia Stonic 1.0 T-GDi 2 2017

بررسی Kia Stonic 1.0 T-GDi 2 2017

بررسی Kia Stonic 1.0 T-GDi 2 2017 نام خنده دار، Stonic، این نیست؟ این در واقع از کلمات “سریع” و “تونیک” می آید. به هر حال، این ها باید جوانی و سرگرم کننده را تحریک کنند. این واکنش های فراوانی ایجاد می شود، این برای اطمینان است.

با این حال، بهتر است که Kia از جمعیت بیرون بیاید – بله، جمعیت – زیرا یکی از مراحل بعدی در بازار منفجر کننده SUV است. این طراحی شده است که در برابر نیسان جک، صندلی آرونا و Kona پیشرو شرکت هیوندای قرار گیرد.

این بخش به صورت پویا با رضایت بخش نیست – Juke به عنوان یکی از فروشندگان مشهور نیست و حتی اساتید دینامیک فورد نمیتواند این بخش را با مشکل Ecosport لرزاند. سپس کیا یک گل باز با استونیک داشت؛ همه چیز باید انجام شود این است که یک SUV کوچک ساخته شده را با قیمت مناسب به فروش برساند. اجازه ندهید این واقعیت که هیچ کس موفق به انجام این کار نشده است، پیشنهاد می کند که نتیجه پیش بینی شده نیز داشته باشد.

این ماشین زیبا است. کیا می گوید که به طور عمدی مدل آن را برای تجدید نظر به همه، بر خلاف عشق و یا نفرت – نگاه Nissan Juke. با در نظر گرفتن گزینه های سقف متقابل و انتخاب چرخ های ۱۷ و یا چرخ های ۱۷ اینچی، این شرکت قصد دارد خودروهای بریتانیایی به شدت مشخص و با جاده قابل توجهی ظاهر شود. بر خلاف Juke در برخی موارد، پس از آن.

با وجود تلاش کیا برای بالا بردن بازار، مقدار زیادی از مواد نرم لمسی وجود ندارد. در صورتی که فاقد برخی از جذابیت های شگفت انگیز آن باشد، احساس می کند در داخل بیشتر از سوزوکی Vitara داخلی است. و ۶۰۰ پوند ارزانتر از Juke است و دارای مواد داخلی عالی است. ۲ عریض برای صفحه نمایش لمسی ۷٫ ۰ اینچی، باعث می شود که داخل خودرو احساس غرور بیشتری نسبت به Stonic داشته باشد. تا حدودی با ارائه یاهو Kia از ماشین تفاوت دارد.
صندلی های عقب می تواند از اتاق کمی بیشتر استفاده کند؛ یکی از نشانه های بخش بزرگی از رانندگی و سواری است. اما، در این مرحله، به نظر نمی رسد که در مقایسه با متوسط ​​supermini، اتاق کمتری داشته باشد. اتاق کافی کافی است و ماشین در داخل آن از درون رنج بیشتری برخوردار است.

در حالیکه پلت فرم ریو با کمی تعلیق بیشتر از بالشتک بالا می آید، طول اضافه شده بدون هیچ گونه شایستگی آن است؛ ریو یک ماشین با دقت مناسب است و Stonic با فرمان دقیق آن، علاوه بر بی نظمی آن، هماهنگی دارد. سواری از یک سیلندر ۱٫۰ لیتری، اطلاعاتی جامد است اما نه بیش از حد. این فقط شرم آور در مورد جیغ زدن بیش از حد در دیزلی است که کمی سخت تر از ۱٫۶ لیتری است که ما نیز سوار.

سواری کمی سفت است، به طوری که اگرچه در سرعت های بالاتر تنظیم می شود، تا حدود ۵۰ مایل بر ساعت می شود. هر تغییری در سطح جاده، چروک و سر و صدا تشخیص داده می شود، اما تا حدی که در آن ناراحت کننده است. کسانی که عمدتا در اطراف شهر رانندگی می کنند، سفتی دیزل را نمی فهمند، اما به نظر می رسد که سه سیلندر ۱٫۰ لیتری برای شکار کردن شهر مناسب است. در مسیر رول بدن کمی وجود دارد، که شگفتی دلپذیر است، هرچند کرسی ها آخرین کلمه ای نیست که در حمایت باشد.
آیا باید یکی را خریداری کنم؟
شما فکر می کنید که با یک پتانسیل بالقوه در دستان خود، Kia ممکن است شامل پشتیبانی ایمن حفاظت از خط و کمک فن آوری اضطراری و اضطراری خودکار در Stonic، اما این تنها استاندارد در اتومبیل های با خاصیت بالاتر و اختیاری در ۲ تر و تمیز ما سعی کردم خریداران آگاه به ایمنی باید برای آن انتخاب کنند. کیا اصرار دارد که هزینه ها را کاهش دهد، زیرا سیستم های نسبتا گران برای یک ماشین با قیمت پایین تر هستند. فقط ۲ مشخصات و گران تر اولین نسخه موجود در راه اندازی وجود دارد.

طبق گفته Kia، شما به لحاظ آماری بیشتر نسبت به Stonic بنزینی حرکت می کنید – ۶۰ درصد از خریداران به بنزین می آیند، با توجه به Kia با ۱٫۰ لیتری توربوشارژ با سه سیلندر Stonic که محبوب ترین قهرمان است. انتظار میرود که فقط ۸ درصد از این خودرو برای ورود به سطح ۱٫۴ لیتری استفاده شود.

این دقیقا چگونه باید باشد، هر چند؛ موتور دیزلی ۱٫۶ لیتری بی نظیر، تحت شتاب متوسط ​​تا شدید است و به سختی برای قدرت کمی کار می کند. رانندگی ۱٫۰ لیتری بیش از اندازه کافی است و صدای موتور کوچک آن صدای تهاجمی نیست. این خودرو همچنین از نیروگاه کوچکتر نیز در پای خود پایدارتر است.
پس از آن یک تغییر رادیکال در بخش رخ نمی دهد، اما میانگین طبقاتی یک نمره را ارتقا می دهد. با این وجود، کمی پیش می آید که یک SUV کوچک را می توان یک ماشین راننده نامید.

Kia Stonic 1.0 T-GDi 2

جایی که برلین، آلمان؛ در فروش ۲۳ اکتبر؛ قیمت ۱۸،۵۰۰ پوند (est)؛ موتور ۱۵۸۲cc، دیزل؛ قدرت ۱۱۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه؛ گشتاور ۱۷۱ پوند فوت در ۱۵۰۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه؛ راهنمای چرخ دنده ۶ سیلندر وزن وزن ۱۱۸۵ کیلوگرم؛ سرعت بالا ۱۱۵ مایل در ساعت؛ ۰-۶۰mph 9.9sec؛ اقتصاد سوخت ۵۶٫۵mpg؛ راندمان CO2 115g / km؛ رقیب Ford Ecosport، Renault Captur، Hyundai Kona