وقتی رییس شما بد است چه کاری میتوانید انجام دهید

وقتی رییس شما بد است چه کاری میتوانید انجام دهید

وقتی رییس شما بد است چه کاری میتوانید انجام دهید

وقتی رییس شما بد است چه کاری میتوانید انجام دهید

او ۳۴ سال و ۱۰ ماه در کار خود در یک شرکت طراحی طراحی شده است و او شروع به پرچم گذاری می کند زیرا کارنا با او کار خود را مستقیم انجام می دهد. “آیا احساس سبک بودن یا کوچک بودن سبک مدیریتی ایجاد می شود؟” او با لبخند کلاسی می پرسد. “به نظر من، رئیس من فکر می کنم. به نظر شما این شخصیت شخصی نیست – او برای همه این کار را می کند، اما، روز به روز آنقدر تند و زننده است. اگر شما یک سوال بپرسید، او می گوید که یک شخص هوشمند نمی خواهد از آن بپرسد که شروع شود. او هرگز تعریف نمی کند؛ او هر انتقادي را خالي مي کند. من می دانم کار نمی تواند سرگرم کننده، سرگرم کننده، سرگرم کننده تمام وقت است، به همین دلیل آن را به عنوان کار و نه تعطیلات نامیده می شود، اما آیا آن را به شما احساس غرور و تخت احساس؟

آیا این صدا آشناست؟ این ممکن است به این دلیل که مطالعات نشان می دهد که، حقیقتا، قلدری هایی که به عنوان یک سبک مدرن و ناسازگاری درون دفتر مبدل شده اند، در حال افزایش است. قوانین مربوط به آزار و اذیت جنسی وجود دارد و تقریبا غیرممکن است یا خیلی خطرناک است که یک همکار را به تاریخ بسپارید تا همه چیز به سمت جنوب برود و شما را به آزار و اذیت متهم کند، اما چه اتفاقی می افتد؟ قلدری؟ یا رفتارهای دیگری که در هر زمینه دیگری به وضوح به عنوان سوء استفاده شناخته می شوند. به نظر می رسد که محل کار بسیار مناسب است زمانی که به آن می آید.

سیسیل، کارمند مورد نظر، آن را طولانی و سخت فکر کرد و سرانجام تصمیم گرفت تا با یکی از مدیران شرکت صحبت کند. او مراقب بود که انتقاد خود را از مدیرش نداشته باشد، اما روشن ساخت که او شیوه ای را که او را تحت تاثیر قرار می داد و به طور حرفه ای با آن مخالف بود تحت تأثیر قرار می داد و نمونه های متعددی را ارائه می داد. مدیر اصلی او شگفت زده بود – او به خوبی از رفتار مدیر آگاه بود – اما مجاز به چگونگی استفاده به شرکت منحنی یادگیری بود. “بلافاصله هیچ کس در اینجا شکوفا نمی شود”، به Cecile گفت: “این فقط مسئله استفاده از این موضوع است که چطور کارها انجام می شود. ما می دانیم کارنا قطعه ای از کیک نیست و او نوع دست نگه داشتن نیست، کسی که شما در یک بحران تماس می دهید یا اگر به حمایت نیاز دارید، اما او آن را انجام می دهد. »پیام اصلی روشن بود:” خوردن آن اگر میخواهید بمانید، ما به شما برای آن احترام میگذاریم – یا شاید نه – اما این همان چیزی است که ما در اینجا انجام میدهیم.

انتخاب Cecile بود: یاد بگیرید که با جریان دائمی ناسازگار زندگی کنید، پوست ضخیم تر داشته باشید و انتظارات خود را از چیزی که باید در محل کار باشد، پایین بیاورید – این همان چیزی است که او در مورد همکارانش که دو یا سه سال در آنجا کار کرده بودند، یا حرکت کن به استثنای مواردی که صندوق صندوق اعتماد نوزاد را در نظر بگیرید، در این صورت این قطعه به شما اعمال نمی شود و شما قبلا ترک کرده اید و در سیشل، سانتافه یا پاریس هستید – باید چه چیزی را در مورد کارفرمایان سمی بدانید چه چیزی باید انجام شود؟

وضعیت محل کار در آمریکا

این اخبار در برخی موارد مخلوط شده است و در دیگران پراکنده است. گسترده ترین تحقیق توسط شرکت رند ارائه شده است، زیرا شامل تمام سطوح آموزش، وضعیت اجتماعی و اقتصادی و همه چیز از کارهای تولیدی تا مشاغل یقه سفید است. آنها گزارش می دهند که تقریبا یک تا پنج کارگر آمریکایی محیط کاری خصمانه یا تهدید آمیز در محل کار دارند. جزئیات بر اساس سن، جنس و تحصیلات متفاوت است. جای تعجب نیست که زنان جوان اغلب با توجه جنسیتی ناخواسته مواجه می شوند، در حالی که مردان جوان تحت آزار و اذیت بیشتری قرار می گیرند. به نظر میرسد که رفتارهای تحقیرآمیز و سوءاستفادهی عام در مردان جوانتر بدون تحصیلات دانشگاهی، تجربیات خصمانه در کار به نظر میرسد، بدون در نظر گرفتن سطوح تحصیلی، نسبتا به طور مساوی توزیع شدهاند.

علاوه بر این، به نظر میرسد که کار بر سر زمان کار شخصی به جای استثنا تبدیل به هنجار شده است: فشارهای زمانی در محل کار، تقریبا نیمی از کارگران آمریکایی را به زندگی شخصی منتقل می کنند. با توجه به وسعت این نظرسنجی، با توجه به نوع کاری که انجام می دهید، پخش می شود، به شکل های مختلفی. فارغ التحصیلان کالج خانه کار می کنند؛ کسانی که بدون کالج هستند با تغییرات غیر قابل پیش بینی در برنامه که بر زندگی آنها تاثیر می گذارد، مقابله می کنند. با توجه به مدیریت: حدود ۵۸ درصد از مردم گفتند که کارفرمایان آنها حمایتی بوده و تقریبا بسیاری گفته اند که دوستانشان در محل کار هستند. البته، این بدان معنی است که ۴۲ درصد از مردم برای کارفرمایانی که از آنها حمایت نمی کنند کار می کنند.

شما می دانید که عبارت “یک سیب بد است که این دسته را خراب می کند؟” خوب، اگر شما یک سیب کمی بیش از حد شیرین با دیگران در یک کاسه قرار داده اید، می دانید که این میوه درست می شود (به لطف اتیلن) ​​اما در مورد مردم؟ بله، و نتایج، همانطور که مطالعات نشان می دهد، بسیار دلهره آور است. برای استفاده از نمونه Cecile و Karena، یک Karena در محل کار – با تصویب رئیسش – می تواند همه چیز را تغییر دهد.

حتی بدون تأیید ضمنی رئیس، “یک چیز بد سیب” در دفتر ظاهری درست است. این همان چیزی است که توسط Will Felps و همکارانش مورد بررسی قرار گرفته است که در واقع عنوان آن را استفاده کرده است. در نظر بگیرید که تقریبا نیمی از شرکت ها در ایالات متحده از تیم ها استفاده می کنند و تعداد زیادی تحقیق وجود دارد که نشان می دهد این عبارت درست است. چطور ممکنه؟ این خیلی غیرقابل انعطاف است: اگر یک تیم دارای هفت عضو باشد، چگونه میتوان فرد دیگری را تحت تاثیر قرار داد؟

Felps و همکارانش دریافتند که سه نوع رفتار وجود دارد که به طور عمده کار گروهی را تحت تأثیر قرار می دهد: تلاش های انکارناپذیر یا خستگی؛ نشان دادن تأثیر منفی؛ و یا تند و زننده و تهاجمی به دیگر اعضای تیم. به یاد داشته باشید که حتی شخصی که از لحاظ فنی رئیس شما است، اغلب به عنوان یک رهبر یک تیم شناخته می شود. محققان دریافتند که پاسخ به یک سیب بد مطابقت دارد. اولا، دیگران سعی خواهند کرد رفتار شخص را تغییر دهند. اگر این کار نمی کند، آنها برای رد کردن او حرکت می کنند. اما اگر آنها نمیتوانند شخص را بیرون بیاندازند، بگذارید بگوییم که سیب بد در حالی که وحشتناکی ناخوشایند است، کار خوبی است یا رئیس فکر نمی کند که چابکشی به همان اندازه که انجام کارها اهمیت دارد، آنها دفاع خواهند کرد و، بله ، خود تند و زننده. همکاری با رفتار مثبت ناپدید خواهد شد.

یکی دیگر از مطالعات نشان داد که اثر یک عضو غیردولتی در گروه بسیار بیشتر از حضور یک عضو تعاونی است. همانطور که یکی دیگر از مطالعات معروف آن را “Bad is Stronger than Good” می داند – به این معنی است که رویدادهای منفی بیش از آنهایی که مثبت هستند بر ما تأثیر می گذارند و این در تنظیمات گروه نیز صادق است.

افزایش ناپایداری

مطالعات نشان می دهد که نابسامانی به عنوان رفتار به معنای آسیب رساندن به یک فرد در نقض احترام متقابل است – در دهه های گذشته دو برابر شده است و بار دیگر نشان می دهد که کارنا، ناظر در مثال اصلی ما، یک گرگ نیست. نمونه هایی از جمله استفاده از لحن دلسرد کننده، نادیده گرفتن همکاران و یا بیان عواقب ناخوشایند است. یک مطالعه انجام شده توسط کریستوفر C. رزن و دیگران نشان داد که نابسامانی ناتوانی بیشتری را ایجاد می کند: کسانی که در اوایل روز در معرض ناتوانی قرار می گیرند، خود کنترل را کاهش داده اند که باعث افزایش احتمال ناتوانی آنها در نشان دادن دیگران می شود. نفی کننده مسری است

مشخص کنید که آیا شما اقامت یا ترک

بنابراین شما باید با قرار دادن در معرض قرار دادن یا رفتار منفی؟ نه، نه تعیین اهداف خود و تصمیم گیری در مورد آنچه که شما باید از روز کار خود در آینده دریافت کنید، کلیدی برای اطمینان از اینکه کار بعدی شما یک عدم انطباق نیست. اولویت های شما – هم کوتاه مدت و هم بلند مدت – باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد. مطالعات نشان می دهد که بهترین راه برای تعیین اهداف، این است که آنها را بنویسند، نمودار یکسانی از اولویت های کوتاه مدت و بلند مدت را داشته باشند و ببینند که چگونه آنها متناسب یا سازگار می شوند. اگر هدف اصلی شما این است که تا حد ممکن پول بپردازید و هدف ثانوی این است که اوقات فراغت بیشتری داشته باشید، باید بدانید که این احتمال وجود دارد که این اهداف همگام نیستند.

از سوی دیگر، اگر محیط کار و کالجیتی در فهرست مطلوب شما قرار دارد، احتمالا لازم است که برخی تحقیقات انجام دهید و شاید بتوانید مصاحبه های اطلاعاتی خود را برای دریافت اسکنر داخلی انجام دهید. گاهی اوقات، جابجایی شغلی بالا می تواند به شما در مورد آنچه که واقعا در حال انجام است و همچنین سایت هایی مانند Glassdoor که بررسی شرکت ها هستند، به شما نشان دهد. هنگامی که شما مصاحبه رسمی انجام می دهید، بپرسید که چرا آخرین فرد کار خود را برای مصاحبه انجام داد؛ اگر شخص به شما به طور مستقیم پاسخ نمی دهد، شما در حال حاضر زیادی را می دانید. توجه به آنچه تاکید کرده اید و از دفاتر دیدن کنید تا بتوانید ببینید چگونه افراد در تعامل هستند. این ممکن است به شما فشار آورد اما این یک درخواست عادی است.

اولویت های شما بسیار شخصی است و بنابراین کار شما این است که بدانید چه چیزی برای شما اهمیت دارد یا نه.

چطور میتونم ترک کنم

خودتان را در جایی قرار ندهید که به خود اجازه می دهید تا خیلی نا امید و عصبانی باشید، که در نهایت به دام افتادن از درون، فریاد می زنید: «من ترک کردم» چون در لحظه ای احساس خوشحالی می کند، شما. در کتاب من، ترک، ترین روش خودمختاری برای ترک، کسانی هستند که من آن را O.K. می نامم. Corral و The Big Bang، O.K. Corral شامل دعوت به برخی از زمینه های اخلاقی است که به صداقت یا اخلاق شما اشاره دارد؛ در مورد Cecile، ممکن است کلمات پارتی او “من برای افراد مضطرب کار نخواهم کرد!” ظروف سرباز یا مسافر حرفه ای، یک چیز است، و بار عجیب و غریب دیگری است. به همین ترتیب در «انفجار بزرگ» این لحظه احساسی است که شما سرانجام به آن ضربه بزنید و آن را از دست بدهید و برای درب بروید. ذهن شما، برخی از مدیران که واقعا می خواهند شما را آتش بزند، اما ترجیح می دهند شما را ترک کنند زیرا به دلایل مختلف، سعی خواهد کرد بیگ بنگ را کنار بگذارد. دست نزنید.

ترک نیاز به بخشی از یک طرح – برنامه شماست.

با یک برنامه ی بازی وارد شوید

اطمینان از این که شما احساسی را واکنش نشان نمی دهید، تنها راهی است که شما در کنترل برخی موقعیت ها قرار می گیرید. علاوه بر تنظیم اهداف خود، شروع به اجرای آنها کنید. به روز رسانی رزومه خود را، کشف مراجع خود را در پیش رو، و تعیین یک هدف برای چه مدت می خواهید برای اقامت قبل از ترک. نیازی به گفتن نیست، عقیده رایج این است که وقتی شغل شما کم استرس زا و کار ساده تر است، احتمال بیشتری برای انجام یک اشتباه دیگر وجود دارد زیرا شما در مورد پرداخت صورتحساب خود نگران هستید. برای شروع صرفه جویی در وقت خود، می توانید آنچه را که می توانید انجام دهید، صرفه جویی کنید.

با توجه به سوال “جریان” و انتظارات شما

کار میهلی Csikszentmihalyi دقیقا بررسی شده است که چگونه مردم به دست آوردن خوشبختی بهینه و یا آنچه که او به نام “جریان”. این لحظات است که در آن ما کاملا در آنچه که ما انجام می دهند جذب شده و احساس می کنیم که آنچه که ما انجام می شود معنی دار و رضایت بخش خود و خود . اگر احساس کنید این چیزی است که انتظار دارید از کارتان انتظار دارید، باید آن را در ذهن داشته باشید.