بررسی BWM I8

بررسی BWM I8

بررسی BWM I8

بررسی BWM I8

بررسی BWM I8خودرو بی ام وعکس های بی ام و ای۸اخبار خودرو-یک مک لارن ۶۵۰S و یک BMW i8 مشترک هستند؟ به غیر از ظاهری تا حدودی rachil، به نظر نمی رسد. یکی از این خودروها دارای دوچرخه سواری با دوچرخه سواری با دوچرخه سواری با دوچرخه سواری با قدرت ۳۵۷ اسببخار و دو سوپاپ دوتایی با ۶۴۱ اسب بخار است. یک موتور ۱٫۵ لیتری مجهز به سه سیلندر دارد و دیگری V8 با قدرت ۳٫۸ لیتری

نه، من نمی خواهم به شما بگویم که بر خلاف انتظارات، i8 در حقیقت با ۶۵۰S در جاده مناسب برخوردار است یا سرگرم کننده تر است یا بهتر است به گوش دادن و یا حتی نگاه کردن به آن بپردازید. گرچه صدای بلند و شیک است، اما هیچ کدام از این چیزها نیست.

و هرچند به نظر میرسد به نظر میرسد چیزی را به اشتراک بگذارند: این یک حس یکپارچگی مهندسی، قدرت ذاتی است، زیرا که از یک کلمه کم اهمیت تر، خاصی برخوردار است. و من می توانم آن را تنها به یک جنبه از طرح های خود را که آنها سهم دارند و آنها را جدا از اکثریت دیگر از اتومبیل های دیگر، از جمله گران ترین ورزش، GT و supercars: carbonfibre.

شاید این تفاوت ها بیشتر از واقعیت درک شده باشند، و شاید این به این دلیل است که هیچ تولید کننده در مورد اجازه دادن به دیدن مواد اصلی ساخت هسته اش شرمنده نیست. در سرت چیزی پینگ می شود و شما فقط می بینید که ماشین به عنوان یک نتیجه قوی تر، ایمن تر و منحصر به فرد است. اما حتی اگر این چنین باشد، این احساسات همچنان واقعی خواهد بود، هرچند که منشا آنها باشد.

 

البته این خودروها به دلایلی کربن فایبر هستند. برای مک لارن، یک USP معتبر برای کمک به تشخیص اتومبیل های خود از رقبای غول پیکر آلومینیومی از فراری و لامبورگینی ارائه می کند؛ برای BMW، بخاری CFRP برای حفظ وزن و کمک به جبران لعاب جرم بیش از حد که همه هیبرید ها را تحت تاثیر قرار می دهد وجود دارد.

هزینه صرفه جویی، تنها ناکامی در ساخت و ساز کربن فیبر من می توانم ببینم این است که راه انتقال صدا: در سطوح بتنی بخش جنوب غربی M25، I8 از سطوح شرم آور رورش رانندگی رنج می برد؛ ۶۵۰S بهتر است اما خوب نیست.

اما هنوز هم خوشحال هستم که i8 کربن فیبری است و من آن را خراب کردم انتظار دارم که هنوز هم خوشحال خواهم شد. اما شانس این اتفاق می افتد: گزارش بعدی i8 آخرین آن خواهد بود. پس از نزدیک به یک سال با من، به سمت BMW می رود، احتمالا با من به کابین خلبان carbonfibre چسبیده است.

BMW I8

قیمت ۱۰۴،۵۴۰ پوند قیمت به عنوان آزمایش شده ۱۰۸،۶۱۵ پوند اقتصاد ۴۲٫۸mpg گسل هیچ هزینه هیچ مسافت بین المللی ۱۴،۸۸۸

گزارش های قبلی

 

شما قصد دارید فکر کنید که این دوران باز در یک مسابقه مخفی است تا ببینید که چه کسی می تواند تصویر خسته کننده ای از ماشین خود را منتشر کند، اما اینطور نیست. من می دانم که تصویر زیر فقط کنترل های تهویه را نشان می دهد، اما در جایی که من در وسط هیچ جا زندگی نمی کنم، این نوع چیزها محاسبه می شود.

توضیح خواهم داد من سالها با موتورهای دیزلی کار می کنم و اغلب از موتورهای دیزلی بسیار بزرگ استفاده می کنم. فقط در مورد تنها چیزی که من در مورد آنها را دوست ندارم این است که چه مدت آنها را برای گرم شدن از صبح سرد و سرما. و این نه تنها به معنای مصرف سوخت برای رقابت با مخزن شرمن است، بلکه می تواند یک سن مطلق باشد، در حالی که هوا پر از خفیف ترین هوا به هوا می افتد.

من به راحتی می توانم کل مدرسه را اجرا کنم، بچه ها را با دندان هایم بچرخانم، تا زمانی که من به خانه بروم، خیلی گرم نباشم، که این نقطه را شکست می دهد.

i8 با موتور بنزینی کوچک، قدرت باتری و موتورهای الکتریکی، ظرف چند دقیقه و چند ثانیه، پمپاژ گرما مناسب را به داخل کابین می دهد. اخیرا من در یک پرواز شبانه از دور و دور به عقب برگشتم و داخلی I8 قبل از خارج شدن از پارکینگ طولانی مدت در هتل بود.

این فقط یک نمونه دیگر از چگونگی زندگی این خودرو است. یکی دیگر از صندلی ها است. به تازگی مت پیش و من باعث شد که i8 را از خانه من در مرز ویلز رانندگی کنم تا یک آزمایش خارج از پاریس و دوباره در یک روز برگردم. سفر ۸۰۰ مایلی در بسیاری از خودروهای دیگر میتواند خالصانه باشد، اما من بدون درد به خانه برگشتم. بدون اغراق و در این مورد خاص، من به طور جدی تردید دارم که سری ۷ این کار را بهتر انجام خواهد داد.

BMW I8

قیمت ۱۰۴،۵۴۰ پوند قیمت به عنوان آزمایش شده ۱۰۸،۶۱۵ پوند اقتصاد ۴۲٫۶mpg فاجعه هیچ هزینه هیچ مسافت ۱۴،۴۴۱

گزارش های قبلی

 

این یک ماه پرمکور پورشه است که ممکن است در یک گزارش بر روی یک BMW I8، چیزی شگفت انگیز به نظر برسد اما با من همراه باشد.

همانطور که در تصویر بالا آمده است، ۴S دیزل و با ۴٫۰ لیتر قدرت دوقلوهای توربو V8 در اختیار شما قرار گرفته است، این عملکرد مشابه با عملکرد ۱٫۵ لیتر بنزین هیبریدی هیبرید سهبعدی سهبعدی است. چطور؟ از آنجایی که هنگامی که قدرت اضافی Porsche و گشتاور را در حدود نیم تن وزن اضافی خود را جبران می کنید، آنها واقعا تقریبا جمع می شوند.

من یک طرفدار بزرگ از هر دو نیروگاه هستم حقیقت این است که من هرگز دیزلی V8 را رانندگی نکردم و پرده پوش مخملی چیزی برای دیدن وجود دارد. اما I8 با یک موسیقی متنباز خوشمزه، با وجود اینکه برخی از ماهیت سنتز آن را ناراحت کرده است.

چیزی که من در مورد این اتومبیل ها بیشتر دوست دارم، طبیعت خودشان است. من ترجیح می دهم i8 را در یک جاده باز و در ترافیک در پورشه بگردم، اما نکته مهم این است که هر دو نشان می دهند که راه های مختلفی برای انجام کار وجود دارد و شما مجبور نیستید به ژله برسید، غلظت قالب در سایر نقاط بازار رایج است.

 

البته مربوط به Panamera، E-Hybrid است. عذر خواهی از عدم داشتن یک عکس از آن در کنار I8، اما من در قاره دیگری بود که من آن را رانندگی. این موتور با استفاده از یک توربو ۳٫۰ لیتری بنزین V6 با افزایش برق و یک محدوده الکتریکی ۳۰ مایل ارائه می دهد. این بسیار ارزانتر از BMW است، پورشه قیمتش را کاهش داده است، به طرز کنجکائی، اکنون حدود ۱۰ کیلوگرم ارزانتر از بنزین ۴S کمتر قدرتمند و غیر ترکیبی با استفاده از موتور مشابه است. اما با وجود آنکه قیمت نیمی از این هزینه ها دوباره به دست می آید، نیروی الکتریکی با ظرفیت i8 در لیگ های مختلف به موتور پورشه.

پورشه می گوید این یک ماشین است که بیشتر از قلب خریداری شده است و برای نوع خاصی از کاربر هزینه های عملیاتی قانع کننده است. اما i8 هر دو پایه را پوشش می دهد (البته برای یک مشتری متفاوت) و، hypercars کنار، تنها هیبرید باقی مانده است.

قیمت £ ۱۰۴،۵۴۰ قیمت به عنوان آزمایش شده £ ۱۰۸،۶۱۵ اقتصاد ۴۳٫۲mpg گسل هیچ هزینه هیچ

گزارش های قبلی

چرا می تواند Porsche 911 را شکست دهد

به تازگی، من یک مرد را دیدم که در واقع مالک BMW I8 بود.

پول خود را بر روی آن – و یا حداقل شرکت خود را. پورشه ۹۱۱ عادت را در دهه ها قابل اندازه گیری کرد تا این کار را انجام دهد. آیا او آن را به خاطر ظاهر خود، انتشار CO2 آن یا ساخت کربن فیبر آن خریداری کرده است؟ آیا او جهنم او این را خرید، زیرا، به عنوان یک مزیت مالیات بر شرکت، او گفت که هزاران نفر نسبت به آخرین ماشین خود، ۹۱۱ توربو را نجات داد. آیا پانچ اضافی توربو را از دست ندهید؟ نه در حداقل. چه اتفاقی افتاده؟ دوباره نه. اما مطمئنا از چنگ زدن، چابکی و صمیمی بودن تجربه رانندگی پورشه رضایت داشت؟ سه بار نه

حقیقت این است که او خودرو را خریداری کرده است، زیرا در طول سه سال او این کار را خواهد کرد، هزینه های کل آن باعث می شود که او ارزان تر از چیزی باشد که ممکن است پول خریداری کند. اما به همین دلیل او آن را دوست دارد. او این را دوست دارد زیرا او در مورد رانندگی آن احساس خوبی دارد.

نه، این چیزی نیست که شما می توانید ارزیابی عمیق شیرجه را بر اساس تجزیه و تحلیل قانونی حقایق، اما این قضاوت را کمتر معتبر نیست. شما لازم نیست که یک تستر جادویی برای قدردانی از نگاه خودرو و یا لذت بردن از آن کمی تئاتر هر بار که یک درب باز می شود و شما در آن صندلی های عالی با این موقعیت رانندگی کامل حل و فصل. توانایی خود را برای هر سفر یک منحصر به فرد i8 را از دیگران متمایز می کند، حتی اتومبیل هایی که من می خواهم به سرعت رانندگی کنند، مانند ۹۱۱٫

 

در حقیقت، من عاشق رانندگی I8 به آرامی، بچه ها را به مدرسه می برم، دانستم که من در آنجا با استفاده از هیچ سوختی به آنجا می روم و برگشتم. Saddo که من هستم، من به عکاسی از کامپیوتر سفر گرفته ام، فقط به این دلیل که بسیاری از اعداد نشان داده شده در چنین شانس ظاهری با کوپه عملکرد بالا است.

بنابراین از پرسش اسید پرسیدم. در سه سال، آیا او در i8 برای دیگری تجارت خواهد کرد؟ “پس از آن ۹۱۱ جدید وجود خواهد داشت، بنابراین منتظر خواهم ماند تا ببیند چطور است. اما اگر مجبور بودم تصمیم بگیرم، می توانم آن را در یک لحظه انجام دهم. ”

BMW I8

قیمت £ ۱۰۴،۵۴۰ قیمت به عنوان آزمایش شده £ ۱۰۸،۶۱۵ اقتصاد ۴۳٫۰mpg گسل هیچ هزینه هیچ