بررسی فولکس واگن Polo 2017

بررسی فولکس واگن Polo 2017

بررسی فولکس واگن Polo 2017

بررسی فولکس واگن Polo 2017

اخبار خودروخودروهای خارجیفولکس واگن-بررسی فولکس واگن Polo 2017-نسل شش نسل Volkswagen Polo نشان دهنده یک شکست بزرگ از سلف خود است. طراحی شده است و از قبل طراحی شده است و در طراحی و مهندسی برنامه با مکانیکی یکسان جدید صندلی ایبیزا و آینده نسل چهارم Skoda Fabia، همراه با نسخه تولید از شرکت T-Cross Breeze مفهوم SUV جمع و جور، و Skoda Karoq و Seat Arona SUVs.

بر اساس آخرین نسل از معماری پلت فرم MQB ماشین ساز آلمانی، به خصوص برای کلاس ماشین جمع و جور اقتباس شده است، Polo جدید به طور قابل توجهی رشد کرده است: طول ۴۰۵۳mm طول، ۱۷۵۱mm عرض و ۱۴۴۶mm بالا است. این باعث می شود که ۸۱ میلی متری طول بکشد، ۶۳ میلیمتر و ۷ میلی متر پایین تر از سلف خود. این فاصله بین ۲۵۶۴ میلیمتر و ۹۲ میلیمتر طول از مدل پیشین است، در حالی که عرض جادهی آن ۶۲ میلیمتر در جلو (تا ۱۵۲۵ میلیمتر) و ۴۹ میلیمتر در عقب (تا ۱۵۰۵ میلیمتر) است و به اندازهی ردیابی آن بزرگتر است.

در ماه نوامبر برای تحویل در انگلستان تنظیم خواهد شد و تنها در قالب هفتگی پنج درب تولید خواهد شد. نسخه ی سه درب پس از اجرای بیش از ۴۲ سال، به کتاب های تاریخی ارسال شده است. خریداران در انتخاب خطوط تولید تا شش موتور انتخاب می شوند – قوی ترین آن واحد ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری توربوشارژ در Polo GTi است که تولید سال آینده را با ۱۹۷ اسب بخار تولید خواهد کرد که با فورد Fiesta ST.

ترکیب اولیه این خودرو با انتخاب دو موتور بنزینی ۳ سیلندر با سوخت ۱٫۰ لیتری با قدرت موتور ۶۴ اسب بخار یا ۷۴ اسب بخار به طور طبیعی به موتور وارد می شود. نقطه شیرین در محدوده، با این حال، واحد جدید بنزین سه سیلندر مستقیم با تزریق مستقیم ۱٫۰ لیتری است که ۹۴ اسب بخار قدرت را تولید می کند و یا همان ۱۱۳ اسب بخار در ۱٫۰ TSI آزمایش می شود.

مدل دیگری نیز وجود دارد که موتور بنزینی بنزینی ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر توربو شارژر Volkswagen را تولید می کند که ۱۴۸ اسب بخار تولید می کند. مقامات اشاره می کنند که احتمالا بعدا در فرم ۱۲۸ اسب بخار می آید. یک موتور دیزلی تک، ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با فیلتر SCR وجود دارد که ۸۰ اسب بخار یا ۹۵ اسب بخار را ارائه می دهد. در بازارهای انتخاب شده، همچنین یک نوع جدید گاز طبیعی از یک توربوشارژر ۱٫۰ لیتری سه سیلندر با ۹۰ اسب بخار وجود دارد. این موتورها به صورت اتوماتیک یا کلاچ دوگانه ۷ سرعته اتوماتیک و یا استاندارد ۵ یا ۶ سرعته ای و یا کلاچ دوگانه اختیاری می باشند.

چطوری؟
رشد کرد این شرح به خوبی به Polo جدید اعمال می شود. به علاوه افزایش اندازه، در زمینه های دیگر، به ویژه پالایش، بهبود یافته است، که در حال حاضر بسیار عالی است. آزمایش های مقایسه نزدیک نشان می دهد که آیا خودرو می تواند رقبای برتر مانند فورد فیستا، رنو کلایو و نیسان میکرا، و همچنین مدل های خواهرش ایبیزا و فابیا را برای صلاحیت کامل به نمایش بگذارد اما جدا از آن بسته ای بسیار متقاعد کننده ای است درخواست طیف وسیعی از خریداران

این یک ماشین باهوش و کاملا مدرن است که با ابعاد جالبی، خطوط واضح و موقعیتی مطمئن است. ویژگی طراحی بیرونی کلیدی، یک خط متقاطع دوگانه است که خطوط را با یک خط شانه تعریف می کند. این بدنه به اندازه کافی ساخته شده است که بسیاری از رقبای کمپانی خودرو را از بین می برد، با پانل های پانل نازک، ویژگی های یکپارچه و تحمل سختی. شما انتظار می رود این سطح مناسب و پایان در ماشین های حق بیمه اتومبیل، اما در این انتهای بازار داده نشده است.

درون آن، یک توازن خوب بین سادگی کنترل معمول Volkswagen و طراوت جوانان را ارائه می دهد، با یک کابین معاصر به نظر می رسد که تحت کنترل داشبورد قرار گرفته است. با طیف گسترده ای از عناصر ترتیب مختلف و هشت ترکیب رنگ، موجود می باشد و دارای ابزارهای مشابه آنالوگ و صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی می باشد. سیستم نمایشگر دیجیتال ۱۱٫۷ اینچی VW دارای نمایشگر دیجیتال است که به عنوان یک گزینه به همراه صفحه نمایش لمسی ۸٫۰ اینچی عرضه شده است.

مواد داشبورد، در بخش بالا حداقل، با لمس نرم، با بافت گرانقیمت هستند. صندلی ها طیف وسیعی از تنظیمات را ارائه می دهند و با حمایت کم و پشتیبانی خوبی از طرف شرکت حمایت می کنند. با توجه به تکنولوژی که در حال حاضر در مورد گلف معرفی شده است، Polo جدید همراه با VW’s Front Assist، City Extrebration Braking و سیستم های نظارت بر پیاده روی، عملکرد نظارت بر فشار بر روی تایر و عملکرد نگهدارنده تپه به عنوان استاندارد است.

چشم انداز کلی کمتر قابل توجه است، مانع از بارکشی نسبتا سنگین شیشه جلو و برجسته برجسته ساز مینی بوس. این یک چارچوب شگفت انگیزی بینظیر از صندلی راننده است. کیفیت کلی داخلی نیز با برخی از سطوح سخت پلاستیکی، به خصوص بین صندلی های جلو در کنسول مرکزی، خراب شده است.

عدم وجود یک پورت USB به عنوان استاندارد در هر یک از سه خط مشخص، یک نظارت عمده، برای خودرویی است که برای عصر دیجیتال طراحی شده است. سلسله مراتب مدل در اینجا نقش دارد، البته: تجهیزات بیش از حد Polo بیش از حد نزدیک به گلف را فشار می دهد، بنابراین ولفسبورگ به طور آگاهانه آن را پایین نگه داشت تا فاصله قابل توجهی را نسبت به برادر بزرگترش حفظ کند – در حالیکه آن را سودآورتر می کند.

افزایش در ابعاد خارجی بدین معنی است که بیشتر احساس فضای بیشتری در مقابل وجود دارد؛ عرض سخاوت پا، اتاق شانه بهبود یافته و اتاق عالی اتاق که نقاط قوت خاصی است. محل اقامت در عقب نیز افزایش یافته است، اگر چه با کمر کمر و پنجره عقب پایین تر شما احساس کمی بیشتر از قبل محصور شده است. پولو می تواند پنج نفر را در جیب جای دهد، اگر چه VW اذعان دارد که برای چهار سال بیشتر در نظر گرفته شده است. این نیز یک فضای قابل حمل ۷۱ لیتر بیشتر از پیشین خود را در ۳۵۱ لیتر ارائه می دهد.

بلوغ آشکار در مناطق دیگر در کیفیت عالی در جاده ظاهر می شود. تحویل ۱۱۳ اسب بخار در سرعت ۵۰۰۰rpm، ۱٫۰ TSI در طبیعت خراب شده است، شتاب مشخص در یک دریچه بارگیری شده در نسبت پایین تر ارائه شده است. اشاره ای به توربو شارژر پایین تر از خط وجود دارد، اگرچه وقفه فقط کوتاه است. هنگامی که چرخش آزادانه، موتور جدید صاف و مایل از طریق چرخ دنده ها است. با ۱۲۹ لیتر فوت در شیر از ۲۰۰۰rpm تا ۳۵۰۰rpm، آن همچنین دارای یک طبیعت انعطاف پذیری خوب است که می بیند آن را به چرخش بلند تر در پایین حرکت در جاده باز بدون سر و صدا زیاد است. سرکوب سر و صدای موتور و ارتعاشات به طور قابل توجهی در Polo قدیمی بهبود یافته است.

جعبه دنده دستی شش سرعته سبک و آسان است، اگر چه آن را لرزان است و تمایل به baulk زمانی که عجله از طریق دروازه. واحد کلاچ دوگانه هفت سرعته اختیاری قابلیت چرخش اتوماتیک را فراهم می کند، اما گاهی اوقات کم کم در حال حرکت است. VW ادعا می کند ۰-۶۲mph زمان ۱۰٫۸sec و ۱۱۶mph سرعت بالا است.

تصویب پلت فرم MQB افزایش قابل ملاحظه ای در سفتی و سفتی بیش از پولو قدیمی ایجاد کرده است. فولکس واگن می گوید سفتی از ۱۴٫۰۰Nm در درجه به بیش از ۱۸،۰۰۰Nm در هر درجه افزایش یافته است. نتیجه یک سوار سوار و فوق العاده کنترل می شود. حتی در قیر با بدنه آلومینیومی با چرخ های آلیاژی ۱۷ آمپر و ۲۱۵/۴۵ لاستیک های نمایشی که توسط ماشین آزمایشی ما استفاده می شود، برجسته شده است. ترکیبی از کنترل مجهز به عالی و کیفیت جذب خوب، آرامش جدید را به شاسی تبدیل می کند و باعث ایجاد ویژگی های آرام هر دو در اطراف شهر و در مسیر بزرگراه های طولانی می شود.

فرمان نوری قدرتمند و دقیق باعث می شود که Polo جدید به طور قابل ملاحظه ای در فضاهای تنگ و محکم حرکت کند و در ترافیک شهر درست در خانه احساس می شود. به طور پویا، پیشرفتی چشمگیر در Polo پیش از این، به لطف ویژگی های ذاتی پلت فرم جدید آن و تعلیق مجدد مک فایرسون در جلو و اصطکاک پیچشی پیچیده در عقب کاملا بهبود یافته است. با این حال، در مقایسه با بعضی از رقبای آن، شخصیت ذاتی را نادیده می گیرد تا رفتارهایش واقعا سرگرم کننده باشد.

آهنگ های وسیع تر کمک می کند که چرخ های جلو چفت و بند خوبی داشته باشند، مقاومت در برابر تمایل به فشار حتی زمانی که از طریق یک سری از شعاع ثابت خم می شود. جنبش های بدن نیز به خوبی کنترل می شوند، با پیشرونده اما هرگز قریب به اتفاق لاغری. این چیزی است که شما از آن با بهره وری از آن لذت می برید، اما متأسفانه بدون داشتن کریسمس عالی است.

آیا باید یکی را خریداری کنم؟
Polo جدید ماشین بسیار خوب است، البته بدون گسل های آن. طراحی ظاهری آن بسیار واضح تر از هر زمان دیگری است، ظاهر داخلی آن بیشتر است و ابعاد افزایش آن را عملی تر و سازگار تر از قبل می کند. همچنین در ترکیب با ۱۱۳ اسب بخار توربو شارژر ۱٫۰ لیتری سه سیلندر، سواری آرام و جذب، با ویژگی های مستقیم و دقیق دست زدن است.

این نیز یک ماشین کاملا به خوبی ساخته شده با کیفیت عالی و نوعی پایان برای مطابقت با هر نوع هچوبه رقیب است. در بسیاری از جنبه ها، آن را مانند یک گلف کوچکتر احساس می کنید – بسیار مکمل برای یک ماشین با هدف بالا بردن Fiesta، Clio، Micra، Ibiza و Fabia است. شما می توانید اقدام به کاهش هزینه های عجیب و غریب را، به ویژه در داخل کشور، تشخیص دهید، هرچند که به طور کلی از شایستگی کلی پولو جدید متفاوت است.

با قدرت آنچه که تاکنون دیده ایم، Polo جدید مطمئنا برای موفقیت نسل های قبلی خود ادامه می یابد.