مکعب واقعیت افزوده

مکعب واقعیت افزوده

مکعب واقعیت افزوده

مکعب واقعیت افزوده

فعالیت های قابل توجهی در زمینه پایان دادن به سخت افزار و ایجاد محتوا برای واقعیت مجازی و واقعیت تقویت شده، و همچنین چنین نامهای AR به عنوان واقعیت مخلوط، واقعیت افزوده و دیگران وجود دارد.

بیشترین سرمایه گذاری در صنعت در حال توسعه بازی های پیشرفته و پیشرفته است. با این حال، کم پایان بازار نیز ارزش بررسی است، برای دیدن اینکه چگونه مردم و موسسات بدون بودجه های بزرگ – مصرف کنندگان و آموزش و پرورش – ممکن است این فناوری را زودتر به جای سال های انتظار برای همه پیشرفت به پایین آمدن به پایین امتیازات قیمت

یک نمونه از AR در یک مقیاس انسانی بهتر است Merge VR است. به نظر می رسد پایه گذاران آن از «فارغ التحصیل» («یک کلمه: پلاستیک») اشاره کرده اند، نرم افزار و کمی خلاقیت را اضافه کرده اند و سپس آن را به AR اعمال کرده اند.

اول، Merge VR یک هدست پلاستیکی نرم افزاری (که آنها آنها را “عینک ایمنی” نامید) ساخته شده است که مناسب هر گوشی هوشمند است، حتی بزرگترین. اپتیک برای من خوب است. کنترل های فیزیکی برای تنظیم اپتیک ها آسان است، هدست راحت است، پلاستیک آسان برای تمیز کردن است، و ارزان است (۶۰ دلار خرده فروشی در اواسط اوت ۲۰۱۷). دو دکمه های لمسی غیر مستقیم کنترل تماس لمسی در برنامه را در حالی که گوشی هوشمند در هدست نصب شده است فراهم می کند. مدیریت سیم پیچ آسان است – هر دو برای نگه داشتن گوشی هوشمند و برای اتصال به هدفون.

آن را در انواع مختلف می آید؛ من در ادارات Merge VR حداقل ۱۰ رنگ دیده ام. این دستگاه به نظر میرسد دوستانه و با تکنولوژی بالا نیست. علاوه بر این، این هدست دارای الزامات ایمنی وسیع کنترل کننده ها برای استفاده از کودکان زیر ۱۰ سال است.

یک مکعب فریبنده ساده

هنگامی که نصب می شود، درج صفحه جلویی، داخل گوشی قرار می گیرد، برای برنامه های VR، مخصوصا زمانی که با گوشی های هوشمند کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای برنامه های کاربردی AR، کاربران می توانند درج را حذف و دوربین گوشی هوشمند را از طریق جهت گیری مناسب گوشی هوشمند در هدست قرار دهید.

سرمایه گذاری عظیم صنعت در زمینه ایجاد نمایش های شفاف برای AR وجود دارد. نمایشگرهای شفاف وعده داده شده تا زمینه پوشش کامل گرافیکی (FoV) را پوشش دهد – یا حداقل میدان دید به اندازه عینک آفتابی wraparound. چالش این است که ایجاد نمایش کاملا روشن بسیار سخت است؛ بنابراین ایجاد نمایش کامل FoV است. نمایشگرهای شفاف کنونی تا حدودی تاریک است؛ پوشیدن آنها بسیار شبیه به پوشیدن عینک آفتابی در داخل خانه است.

راه دیگری برای دستیابی به شفافیت این است که از دوربین گوشی هوشمند برای انتقال تصویر به صفحه نمایش گوشی استفاده کنید، اما دوربین ها هنوز با وضوح پایین تر از نگاه کردن به واقعیت از طریق یک لنز فیزیکی – به ویژه دوربین های تلفن هوشمند هستند.

درحالیکه رزولاسیون دوربین در حال افزایش است، دوربین تنها گوشی هوشمند نمیتواند بینایی ستاره ای با کیفیت بالا ارائه دهد. در این مرحله اولیه AR، من فکر می کنم “از طریق لنز” نمایش بر روی صفحه نمایش شفاف برنده می شود، به دلیل اینکه بینندگان AR مبتنی بر گوشی های هوشمند را می توان ساخته و در قیمت مصرف کنندگان در بازار مصرف فروخته شود.

چه چیزی می تواند بر روی یک گوشی هوشمند مبتنی بر یک دوربین AR ساخته شود؟

گوشی های هوشمند اکنون توانایی پردازش کافی برای اجرای بسیاری از کلاس های تشخیص تصویر را در زمان واقعی دارند. قدرت پردازش گرافیکی مورد استفاده برای ارائه بازی های تلفن همراه همچنین می تواند پوشش های ۳D در زمان واقعی را دنبال کند که اشیا را در یک جریان ویدئویی دنبال می کنند.

روند هماهنگی گرافیک روی مصنوعات ویدئویی “ثبت نام” نامیده می شود. گوشی های هوشمند مدرن قدرت محاسبه را برای ثبت سه بعدی در سه محور چرخش دارند.

در حال پردازش تصویری تشخیص و ثبت نام تصویر در زمان واقعی بدون مصرف تمام انرژی خالص گوشی هوشمند، نیاز به ساده سازی کار تشخیص تصویر را دارد.

Merge VR یک مصنوعی پلاستیکی را به طور خاص برای به رسمیت شناختن تصویر ویدئویی آسان در زمان واقعی طراحی کرده است تا از برنامه های ساده و کم هزینه آموزشی و سرگرمی AR پشتیبانی کند. این آثار یک مکعب است که به سادگی “Merge Cube” نامیده می شود.

Merge Cube 72 میلیمتر (۲٫۸۳ اینچ) در یک طرف و آسان برای نگه داشتن کودک یا بزرگسال است. این مدل های منحصر به فرد و به آسانی تمایز قائده در هر طرف تولید می شود. ستون های تخت از الگوهای نقره ای بازتابنده هستند. فضای بین الگوهای مات خاکستری است.

طراحی این مصنوعات کافی نبود. ادغام گروه نرم افزاری VR مجموعه نرم افزار تصدیق تصوير تصوير و نرم افزار ثبت تصاوير را در مجموعه کامپيوتر نرم افزار Merge Cube ارائه شده است. ادغام ادغام مکعب SDK خود را با ادغام پلت فرم بازی Unity و SDK پردازش تصویر بینایی Vuforia ادغام شده است. برنامه های کاربردی که Merge Cube SDK ادغام می شوند بر روی موتور بازی Unity بر روی یک گوشی هوشمند اجرا می شود. بسیاری از کتابخانه های پردازش تصویری پیشرفته برای تلفن های هوشمند وجود دارند و Merge VR احتمالا بیشتر از این ها را در آینده نیز در اختیار دارد.

بیشتر علامت های ثبت نام AR دو بعدی هستند چرخش یک علامت ثبت نام ۲D چند درجه می تواند پرتاب ردیابی کردن. ادغام مکعب را می توان در هر جهت، در هر زاویه ردیابی. نرم افزار ردیابی می داند که Merge Cube یک مکعب است و هر طرف منحصر به فرد است. این بدان معنی است که دو طرف در چه هستند – چه دو طرف متصل به طرف دیگر – به طوری که به عنوان Merge Cube چرخش، نرم افزار ردیابی می تواند پیش بینی طرف بعدی را در معرض.

Merge VR علامت های ثبت نام برای شناسایی به راحتی بدون نیاز به الگوریتم های به رسمیت شناختن کلی الگوی هدف طراحی شده است. این فقط اسکن خوراک ویدئوی ورودی برای شش الگوهای منحصر به فرد و غیر طبیعی است. برای مثال، شناخت حرکات دست، نیاز به قابلیت محاسبه بیشتر و قدرت بیشتری را باتری مصرف می کند.

توسعه دهندگان یک هندسه سه بعدی را در Unity ایجاد کرده و آن را در اطراف Merge Cube قرار می دهند. سپس وحدت پس از انجام کار به منظور چرخش هندسه سه بعدی به عنوان Merge Cube چرخش می کند. ردیابی سریع است زیرا در وضوح تصویر استاندارد استاندارد و نرخ فریم (به طور معمول ۱۰۸۰p)، و نه در وضوح کامل عکاسی سنسور تصویر گوشی هوشمند، انجام می شود.

Merge VR جریان ویدئو را کاهش می دهد تا قدرت و زمان را برای به رسمیت شناختن تصویر صرفه جویی کند و سپس اجزای رنگ را برای پردازش ویدئو در غلطک خاک حذف می کند. با استفاده از Merge Cube فقط نیاز به سنسور دوربین گوشی هوشمند با کیفیت متوسط ​​دارد – دوربینهایی که بالاتر از ۱۲ مگاپیکسل هستند خوب هستند.

گوشی های هوشمند گرفتن

SDK Merge Cube برای اکثر تلفن های راه اندازی شده در دو سال گذشته بهینه شده است. به عنوان پایه، اپل آیفون ۶ و سامسونگ کهکشان S6 یکی از قدیمی ترین تلفن های است که می تواند CUB SDK اجرا شود.

چالش برای Merge VR این است که بسیاری از گوشی های هوشمند هنوز در حال استفاده از امکانات کامل مورد نیاز برای پشتیبانی از VR نیستند: Android 7.0+، نمایشگر با وضوح بالا، عملکرد گرافیکی قابل قبول و مجموعه کامل سنسورهای موقعیتی (شتاب سنج، قطب نما و ژیروسکوپ)

توسعه دهندگان و مشتریان می توانند در اینجا بررسی کنید تا ببینید آیا گوشی های هوشمند خود از Merge Cube پشتیبانی می کنند.

تنها یک نسخه از Merge Cube وجود دارد، زیرا برنامهنویسان برنامه میتوانند با هر چیزی که میخواهند، آن را پوشش دهند.

هر گوشی هوشمند اخیر که در هدست Merge VR نصب شده (با دوربین در معرض) و اجرای برنامه ای که توسط Merge Cube SDK توسعه یافته است، می تواند Merge Cube را به … چیز دیگری، هر چیز دیگری تبدیل کند. مرسدس ها مکعب را در هر جهت چرخان می کنند و با گرافیک روی Merge Cube قرار می گیرند، که همه آنها دارای یک امتیاز بسیار جالب هستند.

Merge Cube را می توان بدون هدست Merge VR استفاده کرد – به عنوان مثال، با نگه داشتن گوشی هوشمند بدون هدست به طور کلی. این می تواند با هر هدست مبتنی بر گوشی های هوشمند مبتنی بر VR مورد استفاده قرار گیرد اما این هدست باید دوربین گوشی هوشمند را به نمایش بگذارد. من جراحی بر روی نسخه کارتن واقعی کارت گوگل انجام نداده ام، اما این باید کار کند.

در ایالات متحده، Walmart این هفته از Merge Cube شروع به کار می کند و از فروشگاه های West Coast شروع می شود و در حال حرکت به شرق و سفارش آنلاین می باشد. این حدود ۱۵ دلار فروش می کند. Walmart هدست Merge VR را برای حدود ۶۰ دلار فروخته است. ادغام VR همچنین قیمت های تخفیفی همراه و مستقیم برای مربیان و مدارس ارائه می دهد.

برنامهنویسان برنامهنویسی برنامهنویسان برنامهنویسان و علاقمندان میخواهند با AR آزمایش کنند، با کمتر از ۱۰۰ دلار از ابزار Merge VR، گوشی هوشمند معقول فعلی و ابزارهای نرم افزاری فوقالذکر، این کار را انجام میدهند.

Merge VR گفت که بیش از ۵۰۰ استودیو در حال برنامه های کاربردی برای Merge Cube هستند و ده ها برنامه برای انتشار در ۳۰ روز آینده عرضه می شوند.

من با نمونه های اولیه بازی کردم در حال حاضر من منتظر خرید یک و تلاش از برنامه های جدید است.